موجود

هلی کوپتر کنترلی S39 سایما ( Syma S39 ) | rciranco.ir

هلی کوپتر کنترلی سایما مدل S39 یکی از بهترین های این برند با جنس بدنه بسیار با کیفیت و مجهز به سیسم جایرو برای تعادل و ثبات در پرواز است.باتری لیتیومی آن با اتصال به کابل یو اس بی شارژ شده و ریموت کنترل آن نیز با 4 عدد باتری سایز AA کار می کند.

سرعت بالا، فرکانس و پهنای باند عالی، مجهز به سیستم ضد تداخل سیگنال، ابعاد 6*14.5*32.5 سانتی متر، دارای امکان حرکت به سمت بالا، پایین، عقب، جلو، چپ، راست و گردش، دارای چراغ ال ای دی که امکان پیدا کردن هلی کوپتر در شب را نیز فراهم می کند و امکان تنظیم سرعت از دیگر ویژگی های این محصول است.

موجود

سنجش
شناسه محصول: هلیکوپتر کنترلی S39 سایما ( Syma S39 ) دسته: , ,

توضیحات

هلی کوپتر کنترلی S39

هلی کوپتر کنترلی S39

طراحی و پیشرفت هلیکوپتر های سایما روز به روز در حال گسترش و رو به صعود می باشد. دنیای هلیکوپتر ها بسیار گسترده و متنوع است . پس از معرفی مدل های پیشین لازم است تا هلیکوپتر کنترلی S39 سایما همراه با یک رادیوکنترل حرفه ای تر نسبت به مدل های پیشین معرفی و ارائه شود . هلیکوپتر ها جزء پرنده های عمود پرواز بدون سرنشین بسیار محبوب و جذاب می باشند. در ادامه به شرح جزئیات این محصول می پردازیم.

هلیکوپتر کنترلی S39 سایما سه موتوره، دارای ریموت 2.4Ghz با قابلیت تنظیم سرعت می باشد. علاوه بر این، به 4 عدد باطری قلمی 1.5ولتی (AA) برای ریموت نیاز دارد. Syma S39 دارای قابلیت تنظیم سرعت و چرخش به تمام جهات بوده و بدنه آن از جنس فلز ساخته شده است. هلیکوپتر سایما S39 بین 6 تا 8 دقیقه قابلیت پرواز دارد. زمان شارژ آن بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ دقیقه می باشد.

در دو رنگ جذاب قرمز و سفید موجود میباشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هلی کوپتر کنترلی S39 سایما ( Syma S39 ) | rciranco.ir”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *